Učenici 3.a su dobili zadatke da u grupama organizuju male eksperimente i tako drugim učenicima objasne osobine vode i vazduha. U školi su se dogovarali kod koga i kako će praviti eksperimente. Zatim su se dogovarali ko će koju ulogu imati u eksperimentima i šta će raditi. Svoje zaključke i prikaz eksperimenta su prestavili celom razredu. Naravno, Mudrice su sve zapisale.
Svaka grupa je na času predstavila svoj rad. Ostali učenici su tako imali priliku videti da je voda rastvarač, da se u toploj vodi brže otapa šećer i da će brzina otapanja zavisiti od mešanja rastvora i usitnjenosti šećera. Zatim su imali priliku videti kako različite tečnosti različito isparavaju i da brzina isparavanja zavisi od temperature vazduha, od veličine slobodne površine tečnosti i od oblika i dubine posude u kojoj se tečnost nalazi. Eksperimentom Vazduh dečaci su pokazali odličnu saradnju i zanimljivim prikazom smo naučili da vazduh zauzima prostor i da se kreće. Kada se otvor čaše okrene nadole i potopi u vodu unutrašnjost čaše će ostati suva.
Isprobali smo i zaključili da predmeti sa manjom gustinom plutaju. Dodavali smo našim drugarima razne predmete i procenjivali hoće li plutati ili će tonuti. Plutao je stiropor, plastična kašika, list, i dr. A tonuli su: kamen, zarezač, metalna kašika.
Jovana, Svetlana i Sara 3.a
Zen mudrost
Reci mi nešto, i ja ću to zaboraviti!
Pokaži mi nešto, i ja ću to možda zapamtiti!
Dopusti mi da nešto uradim, i ja ću to sigurno zapamtiti
Projektna nastava omogućava učenicima da budu aktivni u procesu učenja, a time im daju priliku da uče s razumevanjem, razvija sposobnost rada u grupi i odgovoran i kritiči odnos prema sopstvenom i tuđem radu.